onsdag 28 april 2010

seasons fly

For every step I take
The road just seems longer
Like in a box I'm not getting out
Wanna feel stronger
But the room is getting smaller
'Cause all I think about is her

Watching the seasons fly
Going around in circles
Why, why you left me all alone
Thinking why you can't come home
The nights are killing me
Without you baby I can't sleep
You took my heart out, kept it well
Now you're gone


Jag känner mig så jävla stolt. Fan vad stark jag är bara jag ger mig fan på nånting. Jag sa det tidigare och jag säger det igen, jag kommer bara att göra val som gör mig gott, inte någon annan. självklart om det är något som båda mår gott av, men det ska vara något som funkar för mig. Jag har rensat bort så mycket av all skit, och jag kommer fortsätta med det. Jag har anpassat mig så mkt efter allt och alla i hela mitt liv. Gjort saker så att andra ska bli glada. Av vilken anledning egentligen? jag har knappt fått fem öre tillbaka. men livet är till för att lära och det har jag verkligen gjort. jag kommer inte sluta med det heller.

Som det ser ut nu så bär det iaf iväg till umeå på fredag för att festa med grabbarna. nånting som verkligen behövs. ni får mig att må så sjukt bra och jag har så jäkla roligt med er. på lördag är jag hemma i övik med familjen och kommer sen tillbaka igen på söndag. jag är övertygad om att det kommer bli en grym resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar