torsdag 15 april 2010

battlefield

vilken kväll det blev igår! det skulle vara en öl på söder men slutade i oerhört många öl på söder. tack Petra för en fantastiskt rolig kväll igår! verkligen något jag behövde. känns som att jag har vänt mig i för mkt problem på sistonde och på vägen glömt bort hur det är att verkligen gå ut och ha roligt. jag är en funderar typ och funderar och analyserar verkligen allting på tok för mkt, det vet jag. och jag ska försöka att sluta med sånt, eftersom det verkligen inte ger nånting. man ska fokusera på det som är bra istället, så blir det kanske ännu bättre! och nu vet vi iaf att solen går ner till höger, tills nästa gång. kan vara bra att veta. övriga detaljer om kvällen är bäst att utelämna.

ikväll är det tydligen fest igen då. fast en liten finare fest, med tre rätters på berns. kan bli trevligt. det är Beauty Awards ikväll som jag och några till från jobbet ska iväg på, kan nog bli mkt trevligt. hoppas även på att det blir en del priser till oss!

sedan hoppas jag verkligen på en solig helg!! vore fantastiskt att få kunna njuta utav solen när man är hemma och ledig och inte bara sitta inne på sitt kontor och titta ut på den. kan inte alla bara hålla tummarna för det nu?!

sen vill jag till bahamas och dyka med hajar och bland vrak. det vore häftigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar