fredag 23 april 2010

Dagen D

Idag är det Dags. Dags för Dagen D! woohoo! det kommer bli kalas! hela konstgjutarvägen kommer att gunga. speciellt huset på nr 55! Jag och Petra gjorde såna fantastiska lekar igår, det kommer bli så mycket skratt och så mycket glädje. Och framför allt så mycket sprit. det blir välkomstdrinkar, uppdrag att utföra, prisutdelning, sånger och galenskap. det ska bli mycket intressant att se. jag känner att detta är precis vad jag behöver efter några rätt så märka veckor med mycket bistra miner och irriterande tankar. det här behövs verkligen kan jag lova er!


som några av er redan vet har jag skaffat mig en coach. men målet som var från början har förändrats lite längs vägen och har nu kommit fram till ett nytt mål. ett mål som kommer förändra hela mitt liv om det uppnås, och jag ska göra mitt bästa för att uppnå det. det kommer dock att kräva oerhört många förändringar i mitt liv, men jag är beredd att göra det. jag lägger så mycket energi på att försöka göra något åt det dåliga, att jag glömmer bort allt det underbara som jag har omkring mig. det dåliga ska nu borta och jag kommer inte lägga ner en sekund till på er, om ni själva inte börjar göra något för det. jag är ledsen men jag har ingen energi kvar till att hålla fast er längre. det kommer som sagt bli en stor förändring och förmodligen oerhört svårt mig, men har jag tagit mig igenom allting hittils så ska jag nog klara av det här också! var så säker. jag ska fixa det här!

och ni som är det underbara i mitt liv, ni vet om det och jag tackar er ännu en gång för att ni finns och för att ni är just så himla underbara!


Mot sherwood skogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar