onsdag 14 april 2010

burning inside

positivt tänkande nu jenny. ska försöka bättra mig på den fronten! måste hålla mig ifrån det dåliga helt enkelt.

idag är det iaf dags för AW efter jobbet med Petra, Linda var tvungen att jobba så hon kunde inte. och det är en sån fantastiskt dag som idag som idag som idag, strålande sol och varmt ute. hoppas solen håller sig kvar tills våra fötter når söder och läpparna sippar på en kall öl. oohh så jag längtar!

sen vill jag också åka utomlands. jag vill åka iväg med vänner. men ingen verkar vilja åka med mig. det känns ju sådär. marcus iofs, men då är han borta när jag har semester, så det sket sig lite där dumt nog. men till hösten bär det ju iaf iväg med mor och far. på en långresa också. positivt tänkande som sagt.

är det fint väder imorgon ska jag och elvis ut och jobba på katt tricket. alla känner ju till hundtricket och jag antar att det kommer funka precis lika bra med elvis, han charmar ju alla! så imorgon blir det till att lära honom gå i koppel. spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar