måndag 26 april 2010

Change

I've gotta take a little time.
A little time to think things over,
I better read between the lines.
In case I need it when I'm colder

In my life there's been heartache and pain,
I don't know if I can face it again,
can't stop now,
I've travelled so far to change this lonely life...

I wanna know what love is!
I want you to show me!
I wanna feel what love is!
I know you can show me!


Jag har kommit till en punkt i mitt liv där förändringar krävs för att överhuvudtaget komma vidare. Det är min coach som fått mig att inse detta och det är nu dags. Som texten så fint säger det: In my life there's been heartache and pain. Och det har varit för mycket av det nu. Alldeles för mycket. Jag kan inte ta mer nu. Mycket av det har berott både pga er och mig själv, och jag måste nu försöka förändra det här. Det kommer att bli många ändringar i mitt liv, alla mina nuvarande relationer kommer att ses över noga för att se om det verkligen är något att fortsätta ha i mitt liv. Det kommer att krävas förändringar både från er sida och min sida. Men är ni beredd att göra förändringar så kommer ni ha världens bästa person vid er sida! det kan jag lova. Några av er har redan fått ett mail ifrån mig och jag vill att ni läser det och funderar över om ni verkligen vill det eller inte. Ni är personer som jag verkligen tycker om och har delat oerhört mycket med, både tårar och skratt. Men jag har även varit väldigt sårad av er, och det är vad jag vill förändra. Det här kommer verkligen inte bli lätt, men det har inte mitt liv varit hittils heller. Men jag har klarat av det, och det ska jag göra med det här också.

Och ni mina närmsta vänner ni kommer nog att få känna av det här också för jag kommer behöva massor av stöd och kärlek ifrån er. Jag kommer säkert vara världens pain in the ass för er, haha, men jag hoppas ni står ut med det.

I fortsättningen kommer jag göra val som är bra för mig, inte för er. För det är något jag hittils aldrig har gjort.

1 kommentar:

  1. Jenny!

    Sänder all värme och kärlek som rymmer hela universium...

    Kraaaam Gunilla

    SvaraRadera