måndag 12 april 2010

girl with golden eyes

då var ännu en helg förbi och fort gick det. mor och far kom ner på besök i fredags och sedan dess har det varit full fart! oerhört trevligt har det varit och imorgon åker dom hem. pappa fixade så vi kunde gå på AIK matchen igår och det tackar vi för! jäklar vad häftigt det var, kul att ha fått vara med om det.

idag bar det iväg till veterinären med elvis för att kolla upp hans hosta, och det visade sig att han har haft en rejäl förkylning men att den börjar bli bättre nu och är på väg att släppa helt. så det känns skönt!

ikväll blir det eventuellt parkeringskurs för kära el maco, får väl se om han får behålla sitt körkort eller inte! kanske bio och kanske glass i gamla stan. härligt härligt!

sen måste jag bara tillägga att jag tycker faktiskt du har bettet dig riktigt dåligt, och det får vara nog nu. gör du inget åt det så ber jag dig att ta dina minnen och försvinna ur mitt liv, som en kär vän till oss så vackert har sagt det.

idag fyller min bästa syster år. jag önskar henne världens bästa dag och ett super stort grattis! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar