lördag 30 maj 2009

skit båt.

mikaela hade stått och gjort en riktigt smarrig pastasallad med kyckling och jag hade tagit med en liter absolut vodka med tillhörande redbull. när vi strax ska kliva på båten känner vi att det känns ju rätt onödigt att ha med sig det där på båten när man kan betala för en svindyr buffé och sedan göra av med en massa mer pengar på taxfree bara för att det är så kul att shoppa, så hon kastade sin sallad och jag hällde ut min sprit och sen gick vi på båten. eftersom att väldigt många nu för tiden eventuellt kan ha med sig bomber, sprängämnen och vapen ombord så kan dom ju inte vara sämre än flygen, så dom har också skaffat sig en röntgen. naturligtvis. förbannade jävla skit båt!!! man kan säga att vi söp i ren ilska resten av kvällen/natten.

men inte skulle väl det stoppa oss?! vi är som räddningspatrullen, alltid redo! mamma bjussade på buffébord snäll och rädd som hon var. man kan ju inte dricka på tom mage enligt henne, kanske ligger något i den också iofs. men mikaela kunde ju inte ens dricka med full mage. hahaha! för nog fan var hon full. min lilla mojito! jag har nog aldrig sett en grönare fylla. bokstavligen. haha. fullt ös medvetslös! man kan säga att mikaela söp sig överbord medans jag söp ombord. men trevligt som fan hade vi! och vilka trevliga typer vi hittade. det fanns alltid ett fullt glas med en drink på bordet. precis så det ska vara! jag sjöng mig hes till tonera av black jacks inget stoppar oss nu, och skrek mig sedan hes till metallicas nothing else matters. det var en skön blandning vill jag lova. både av det ena och det andra. kvällen slutade uppe på däck med lite titanic och sedan höll jag upp håret för mikaela. haha. du är för söt! vi hade iaf en förjävla rolig kväll. och inte nog med det, handlade man för över 500kr så fick man en ny kryssning! hahahah. man kan ju säga såhär att nästa gång har vi då inte med oss nån jävla pastasallad eller sprit. skit båt!

förmiddagen idag bjöd på kareoke i högklass måste jag säga. jag röstade på dig alex! den där låten har fått en helt ny mening efter det här! haha. vi får säga hej ordentligt nästa gång istället!


nu blir det soffläge resten av kvällen med en fet dubbeldipp skål med dillchips och en massa cola. puss och kram så ses vi på stan!




"Genom Mälarens kärlek till havet, en blandning av sött och salt"
Lasse Berghagen - Stockholm i mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar