lördag 16 maj 2009

Dubliners - the place to be !

Mikaela förvandlades till emo och jag blev förlovad. Jag, svanen-tommy och trum-matte ska ut på turne till Norrland i sommar, helt svanen märkta! där ska jag spela min alldeles egna fantastiska version av blinka lilla stjärna, som jag även kvalade in med på en tredje plats i Österrrike förra helgen då jag var på VM i blockflöjt. Stay tuned, jag kommer snart ut med min första singel! Jag siktar på platinum!


- Tänk på ett tal mellan 2-9
- okej (7)
- Gångra det talet med nio.
- okej (63)
- Addera nu ihop dom två talen med varandra så du får en siffra.
- okej (9)
- Ta det talet minus fem
- okej (4)
- Det är nu en bokstav. talet ett är tillexempel bokstaven A.
- okej (D)
- Tänk nu på ett land på den bokstaven.
- okej (danmark)
- Tänk nu på ett djur som börjar på tredje bokstaven i det landet.
- okej (nyckelpiga)
- Har du tänkt på ett djur nu ?
- Ja....
- HA!!!!! Det finns inga noshörningar i Danmark!!!!
- ehm........ jag tänkte på nyckelpiga?!
- Jaha.............. nej då funkade det ju inte...

svar nej.


Sen har jag numera en särbo. alla frågor rörande vad han heter, ålder, bor, osv får ni ta med min sekreterare Mikaela, för det har jag inte en susning om. Han bjöd ju på öl iaf!


Rix FM festivalen var iaf jäkligt bra tyckte jag. grymt väder, skön stämning och mkt folk.
precis som det ska vara!
Idag är jag bakis och skakis så jag dör. Det var iaf trevligt med ditt sällskap inatt.
Senare idag kommer mor och far ner och jag längtar. jag ska se till at bli omhändertagen då! haha.

sen tänker jag bara utge en stor gukdstjärna till Mickis. Hon är verkligen världens bästa kompis. precis som en kompis ska vara. jag vet att det kanske tog emot att gå ut igår, när du inte kände dig alltför pigg, men tack gumman för att du offrade dig för mig!! jag hade fantastiskt roligt, och hoppas du hade det med :) du, jag och dubliners <3




"Just idag är jag stark, just idag mår jag bra. Jag förs framåt av kraftiga vindar."
Kenta - just idag är jag stark


feel the irony.

1 kommentar:

  1. Naaaaw Gumman då! Klart det tog emot men vi hade det ju askul! Ångrar mig absolut inte att vi drog dit! Vi hade ju inte träffat svanen-tommy och trumm-matte då! -skrattar-

    du, jag & dubbliners! <3

    SvaraRadera