måndag 18 maj 2009

well ?

just nu är jag bara så jävla less faktiskt. har haft en sjukt grymt bra vecka tidigare faktiskt, där mitt humör verkligen var på topp och allting var så fantastiskt bra. det kändes verkligen skönt ända in i själen, och till och med folk runtomkring märkte av det och gav kommentarer i stil med att det verkligen märks att jag mår bra just nu. men livet har väl sina ups and downs i guess. känns bara så jävla trist att det är du som är min down. att hela den här skiten tar så oerhört mkt energi ifrån mig. känns bara så fruktansvärt jäkla tråkigt att du tar det hela så himla lätt, som att det egentligen inte är något. när det faktiskt är något stort. att du inte kan sätta dig in i andras situationer, och faktiskt förstå att det du gjorde, var fel. Att ditt beslut påverkade andra, och inte bara mig. Om det bara hade varit mig hade det varit en sak, men när jag dessutom får ta smällen från dom andra, då är det inte så jäkla roligt faktiskt. men ansvar kanske inte är din grej, vad vet jag.
jag sov ingenting inatt och jag befarar det absolut värsta just nu. kommer det här göra så att mina sömnproblem kommer tillbaka, då kommer jag nog personligen att gräva i min hjärna för att radera ut alla minnen. för jag har verkligen inte mått såhär jävla bra som jag har gjort nu den sista tiden på en väldigt lång period. och jag önskar från djupet av mitt hjärta att det verkligen kan fortsätta på den vägen.



" Maybe we could talk about all my dreams "
Everlast - Maybe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar