måndag 18 maj 2009

yeah

Okej, jag har nu blivit utmanad av min kära lillasyster Sofie, och utmaningen går till såhär:

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer som du vet läser detta:
Mikaela, Tobbe, Alex.



Mitt resultat:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Men vad är det nu då ?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Håller på att dö här

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

Jag får inte tag på någon bil här...

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

Fattar inte vad det är för fel....

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?

Nu fuckar msn igen!!

7. Vad vill du höra mest av allt?

Ja, jag fick dom samtidigt

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?

Denna som kommer....

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?

Sorry att vi inte sågs, min mobbe dog i fredags.

10. Vad gör du om 10 år?

Åh vad ska det va bra för ?



haha, 9an var ju rätt scary ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar