tisdag 26 maj 2009

tip top tip top tip top

okej, denna dagen suger fett jävla mkt. bara så ni vet.
när jag lämnade bilen på östermalmstorg vid hertz så kände jag att ja inte hade någon användning av min mobil så jag tänkte att jag lika gärna kunde lämna kvar den i bilen och kasta nycklarna i nyckelinkastet. men man får ju se det från den ljusa sidan som min kära mor sa, den här gången vet jag ju iaf vart min mobil telefon är. förbannade skit! på vägen tillbaka gick jag in på pressbyrån och lyckas köpa en cola utan kolsyra. när jag kliver av vid gullmarsplan så börjar det spöregna. livet är väl förjävla underbart, eller hur?

mitt lilla hjärta har cancer också. idag åkte han in för operation. jag har inte riktigt fattat hur allvarligt det varit föräns jag träffade veterinären imorse. Hon sa att hade jag kommit in med honom lite senare så hade det varit för sent för att kunna göra något. det var redan nu gränsfall. chansen för att cancer skall vara elakartad är 80% chans. och den kommer isf vara omöjlig att ta bort då den sitter där den sitter, och enda utvägen är att ta bort honom för alltid. med en operation så förlänger vi hans livstid, som veterinären så vackert uttryckte det. nu är det bara att hoppas på att dom kvarvarande 20% övervinner 80%, och det där lilla miraklet man hör ibland kan hända, verkligen händer. han är mitt lilla barn, och mitt hjärta skulle gå sönder om jag fick något annat svar. men sådan matte sådan kisse, han är en kämpe min lilla bus. han kommer fixa det här. vi kan väl hoppas iaf?

från det ena till det andra så har jag iaf haft en grym jävla vecka hemma i övik. min kära Mikaela följde även med denna gång för att njuta av det norrländska lugnet, och även hon fick tillslut sin skönhetssömn. Norrland gör under för människor! Fredagen bar det av till umeå och jag har väl både gjort mig ökänd och okänd kan man säga. kubbkung och ölkung på samma kväll, det är väl inte dåligt? bravaderna ska vi faktiskt inte gå in på denna gång. men oscar var en trevlig typ. fina katter hade han också. klappa fin oscar! hade iaf riktigt trevligt, tack Johanna för en grym kväll!!! hoppas jag inte gjorde bort mig alltför mkt nu. du vet vad jag menar. haha!
lördagen var en underbar kväll ute på altanen med gott att dricka, massor emd spel och släkt & familj. kan inte bli bättre!

imorgon är det tillbaks till verkligheten. får väl se hur mtk man glömt på den här tiden.
puss på er alla!




"All you have to do is cry, and I cry"
Joshua Radin - Closer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar