lördag 9 maj 2009

En glassig dag. ordagrant!


- vet du att man kan byta ut kulorna mikaela ? (jag)
- ehm.... hahah.... va ? (mikaela)
- ja alltså, på piercingen mikaela, inget annat. (jag)

haha, hon är väl för söt!



idag har jag haft en riktigt bra dag faktiskt. jag och mikaela åkte in till gamla stan för att ta oss en glass. det blev en rejäl glass kan man säga.




och vi vart kvar på stan i 5 timmar. mycket trevligt! jag hittade även tre (!) nya FFL's som fick smaka på en nybakad våffla. om den sen var god våt det får nog dom svara på. fina var dom iaf.



på vägen tillbaka hittade vi en galen argentinare som trixade lite med bollen. ja, ni kan själva se på filmen :)




På vägen hemåt gick vi förbi en välbekant man vid namn Lars johan Hierta. Jag kan dock inte placera fingret vid vad som var ovanligt med honom. men ni kanske kan? Finn ett fel.




Sedan var det middag hemma hos mig och man kan säga att mäster kocken var i farten igen. eller? nåväl, det var iaf ätbart, och det är väl huvudsaken?! sammanfattningsvis kan man väl iaf säga att det varit en mycket trevlig lördag. verkligen till belåtenhet. jag hoppas morgondagen erbjuder ännu mera sol så jag kan ligga i parken och läsa. det skulle förgylla min söndag





Dagens låt: Tomas Ledin - Sommaren är kort

2 kommentarer:

  1. FFL's.. Jaa, du och dina fåglar ;) på tal om fåglar, det finns en annan känd låt, vet inte om du har hört den:

    "Friii som en fågel, friii som en fågel, friiii som en fååÅÅGÄÄL"

    SvaraRadera
  2. Hahaha, den dagen var klockren! <3

    SvaraRadera