torsdag 14 maj 2009

Blå buss nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ? ! ?

idag åkte jag fel buss. ja men vafan, alla blå bussar ser ju likadana ut. inte tänkte väl jag att dom åker till olika ställen. jag skulle åka den till gullmarsplan och reagerade på att jag nog åkt fel när jag hamnade utanför stadshuset. bra jenny!

Mikaela och jag var iaf på återbesök idag för våra piercingar och vi fick toppbetyg!
måste verkligen rekommendera det stället varmt!! Calm heter det och ligger på Hornsgatan 47. dom är så fruktansvärt duktiga där!! och oerhört trevliga, roliga och bara allmänt grymma! så det rekommenderar vi båda.

imorse snoozade jag i en timme. helt galet vad trött jag var. jag visste knappt vad jag hette. och ändå har jags voit så himla bra dessa nätter. vet inte alls vad som var med mig!

ohhh, imorgon är det dags för en karatefylla! fy sjutton vad jag längtar. ska bli så himla roligt att gå ut med mickis igen och sen rix fm festivalen. jag tycker såna tillställningar är så oerhört trevliga!! jag lovar att återkomma med alla galna bravader sedan. bilder får vi också hoppas på.


nej, nu var det slut för mig denna gång. på återseende då!



"There's something that I feel I need to say 
But up 'til now I've always been afraid
That you would never come around
And still I wanna put this out
You say you got the most respect for me
But sometimes I feel you're not deserving of me"

Beyonce - Broken hearted girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar