onsdag 13 maj 2009

jungfruben.

alltså, nu ska jag ta upp en sak som jag funderat på länge.
all ära åt bilbesiktningen, men varför i hela friden besiktar man inte förarna? vad ger det att Agda, 79 med noll reaktionsförmåga sitter och kör en sprillans ny och felfri volvo xc60 ? ja, det är väl jävligt säkert för henne när hon nu krockar men vi andra då? och sen tar vi bort Per, 31 som är förjävlig på att köra bil men som hade nått fel på belysningen eller nått liknande så han fick körförbud på bilen. jag tycker sånt är riktigt galet. bilarna kollar vi men aldrig förarna. hur många äldre är det egentligen som KAN köra bil, som har reaktionsförmåga, anpassar hastigheten, hänger med i trafiken osv. så jävla många är det inte. men ändå så är det brs många från PRO man stöter på när man är ute och kör. jag blir så less på sånt där.

sen kan jag bara meddela till allmänheten att Jenny kan nu gå!! hon kan till och med gå som folk. haha. det gör inte ont längre, så länge dom inte lägger sig galet och man typ vrider på dom. haha. men det känns så skööööööönt!

och på fredag smäller det!! då jäklar blir det en karatefylla till. då ska jag och mikaela inta kungsan med stolthet. haha. eller nått. det är iaf dags för rix fm festival. så på lördagen hade jag tänkt vara sjukt jävla bakis och utan röst. då är det bevis på att jag haft roligt. så önska mig lycka till :P

sen så kan jag bara tillägga att jag älskar mitt nya jobb. sådetså :)
nu är det slut för idag. puss och på återseende!




"And the beer I hade for breakfast wasn't so bad, so I had one more for dessert"
Johnny Cash - Sunday morning coming down

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar