tisdag 9 juni 2009

för länge sen.

nu var det ett bra tag sedan jag skrev i bloggen kände jag, och oerhört mycket har hänt sedan senaste gången. men det blir som inte lika bra att skriva såhär i efterhand, när alla känslor, intryck och liknande inte är färskt.
kort version:
allsång i kungsan med berghagen och snabbvisit hem till övik.


vi kan börja med allsången:




sedan bjuder jag på lite sommarbilder:





Snabbvisiten hem till övik då?
Lördagen bjöd först på ett litet kvickt besök hos Häggmarks där Johanna fyllde år, jag kom dit, socialade lite, avgjorde kubben, och sen åkte hem. haha. eftermiddagen bjöd på vinprovning för fulla muggar. det var de olika "vinländerna" som hade ställt ut i vinkällaren där man kunde gå runt och prova på röda viner, vita viner, champagne och rosé viner. man kunde även prova olika ostar och kex till. mycket trevligt måste jag säga. det avslutades därefter med middag på Il padrino med la familia. Sedan bar det av till åsa och zeke för att se fotbollen, och kvällen avslutades med ett surprise besök på johannas fest. det blev mycket alkohol, mycket skratt och mycket sent. men oerhört trevligt! du får nog dock byta lekledare till nästa gång!
söndagen då? bjöd på mycket godis. på många olika sätt. avslutet på kvällen var nog det bästa. din närhet gjorde mig varm. jag hoppas vi ses igen!

jobbet flyter på som vanligt och allting känns klockrent. jag har även lagt in min semester som blir v 27, 28 och 29. känns riktigt nice måste jag säga! sommaren ser ljus ut detta år!


På återseende mina vänner!



" And ever since we met you've had a hold on me "
Volbeat - I only wanna be with you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar