onsdag 17 juni 2009

små söta saker.

jag tycker om små söta saker. såna som egentligen kanske inte har så stor betydelse, emn på nått sätt får det ändå.


nu sitter jag på jobbet och knapprar in ordrar i vanlig ordning.
men en order skiljer sig från en annan.
för det första så har alla ordrar två sidor ihophäftade. det är liksom ett märke med många artiklar på. men på den ena, så längst ner i högra hörnet står det vänd. seriöst, hur gulligt är inte det? som att jag inte hade vänt på bladet när det är två sidor om det inte hade stått vänt? haha, jag tycker det är så jäkla sött. personen som skrev det där måste ju verkligen ha tänkt till och lagt ner lite extra energi just på den order, så jag inte skulle missa att vända. en liten sak som blir till något stort tycker jag

Sen tycker jag att J är söt. han är ju iofs inte så liten, men han är fin. En fin sak helt enkelt. Vi ses iaf i sommar. det kommer bli trevligt.

imorgon är det torsdag. och då åker jag hem. igen. det tycker jag också är trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar