tisdag 23 juni 2009

för han som inte trodde på mig...


Örnsköldsvik Årets stadskärna 2008

På Svenska Stadskärnors Årskonferens utnämndes årets stadskärna 2008 i en ytterst jämn konkurrerns mellan de fyra finalisterna Örnsköldsvik, Uppsala, Borås och Göteborg.

Motiveringen till Årets stadskärna lyder som följer:

Örnsköldsvik etablerade sig i stadskärnornas elitserie redan 2001. De vunna framgångarna i stadskärnan var den tändgnista som behövdes. Nu präglas hela staden, med kommunen iklädd ledartröjan, av proaktivitet och entreprenörsanda. Idag tycks ingenting längre omöjligt. Genom konsekventa mätningar infrias med råge såväl målen som önskade betyg från besökarna i stadskärnan. Alla kurvor pekar uppåt och i fokus finns nu bara en sak - världsklass."

http://www.skl.se/artikel.asp?A=53064&C=614


Nu kanske du kan tro på mig? ;)

Jag skrattade så jag grät igår. jag skrattade så oerhört mycket så jag fick träningsverk i magen. Jag kommer nog leva 200år till nu. men kul var det iaf.

J är bra söt han.

observerade ni förresten att jag skrev träningsverk med E ? jag tycker det ser mycket fränare ut så. tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar