lördag 20 juni 2009

midsommarafton.

igår var det dags för ännu en midsommarafton. även denna gång med familjen och gänget. årets utflykt bar denna gång av till skuleskogens nationalpark. till en liten insjö alldeles vid havet. grymt mysigt litet ställe faktiskt. dagen fylldes av god mat, bäverjakt och spaning efter gammelgäddan. kan avslöja att det var jag som hittade honom. för det fick jag ett glas vin till, man tackar! dessvärre hittade vi aldrig bävern, men nästa gång så! väl där hemma väntade en kubbturnering mellan tjejerna och killarna. naturligtvis vann tjejerna efter att pappa tyckte att roger skulle släppa sin sista pinne istället för att kasta på kungen. han hade tyvärr missuppfattat reglerna lite. men glad blev vi och gladast var nog räven! resten av kvällen var väldigt lugn med oerhört god middag och lite prat på altanen med gott tillhörande vin.

idag har jag en riktig deppdag tror jag. vet inte riktigt alls vad som är med mig. känner bara så jäkla... ledsen på nått sätt. men egentligen inte av någon speciell anledning. antar att man bara har såna här dagar ibland. allt som hänt med hugo och allting med mormor och morfar har väl kommit ikapp på något sätt idag. jag försöker att verkligen inte tänka på hugo och hans cancer, och jag har lyckats rätt bra med det faktiskt. men det slog mig igår. han har alltså 80% elakartad cancer. lillkissen kommer förmodligen att så småningom behöva tas bort. med operationen räddade vi hans liv med några år. förhoppningsvis. jag bara hatar dom där jävla orden. så småningom, förhoppningsvis, om vi har tur, kanske, möjligtvis... kräk på dom! jag vill bara veta, så man vet vad man ska ställa in sig på. nej fyfan. äh, jag vet inte ens vad jag surrar om längre. jag bara hoppas!

sen längtar jag till semestern. eller rättare sagt till dig. tror det kommer bli hur bra som helst. för du är hur bra som helst. och fin är du. japp, det är precis vad du är. för övrigt tror jag att den kommer bli hur grym som helst. har många saker inplanerade som kommer bli nice!

sen saknar jag mikaela. jag vet att du har det grymt i göteborg, men jag har det fan inte grymt utan dig. i miss you homie. men när jag kommer till göteborg, då jävlar ska vi hänga :D och vi ska ut på krogrundor som aldrig förr!! sådetså :) me love you long time homie.

bilder från helgen kommer så småningom upp. så håll till godo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar