torsdag 3 mars 2011

vatten under broarna

Vilken jävla skit vecka det har varit egentligen. jag ska ju som sagt inte vara negativ längre men vafan... det här är min sista vecka på jobbet och jag kommer vara där: 1 dag. orka bli deluxe sjuk NU liksom. det är så galet otajmat. (ja jag stavar det med j då otimat ser galet ut). men nåväl, shit happens tydligen och det är inte mkt att göra åt nu. för att då försöka vara lite positiv så får jag ju iaf gå dit en dag. (vem fan lurar jag egentligen?).

jag klappar mig själv på axeln iaf då jag har lyckats packat hela sju kartonger denna vecka. och ni ska veta att det verkligen har varit en stor bedrift i mitt tillstånd. jag somnade 3h på soffan efter att jag fyllt en kartong. så slut var jag.

en sak angående big brother. jag förstår att ni andra tycker folk är störda som tycker om att titta på det programmet och det får ni mer än gärna tycka. jag kan till och med stå för att jag isf är störd. för nog fasen tittar jag på big brother. det är ju så sjukt det där programmet egentligen! vilket experiment! man kan inte annat än älska norrlandsbjörnen Simon för sina sköna uttal! haha, det är verkligen norrland ända ut i fingerspetsarna! jag hejar på honom, han är min idol!

jag fick även ett rätt spännande samtal idag. en viss person tyckte visst att jag skulle gå med i styrelsen i brottsofferjouren hemma i Övik. vilken ära! han erbjöd mig även att vara med och föreläsa på skolor och ge ut information om brottsofferjouren och det var jag inte sen att tacka nej till iaf. Har tänkt tanken tidigare och hade även tänkt att ta upp förslaget när jag kommit hem då jag vet att sådan information tyvärr inte ges så mycket till skolor, och det är ju där den behövs. så det var rätt trevligt faktiskt att han erbjöd detta, ser ut som att det kommer bli en intressant tid framöver.

imorgon kommer mor och far ner iaf och det ser jag framemot. imorgon väntar en trevlig dag på jobbet och på lördag är det en avgörande match på hovet. på söndag säger vi adjö till stockholm och hej till övik. det ser jag också framemot.

1 kommentar: