torsdag 31 mars 2011

Kopplarn

Så var ännu en ryggläges dag snart förbi och dagarna börjar bli något sega. Är det inte förkylning så är det ryggont. Jag är less på soffan och soffan är nog lika less på mig. Jag är iaf glad att min roomie är tillbaka. Det har varit tomt utan henne.

Idag fick jag ett telefonsamtal som verkligen gav glädjande nyheter. Det var Kicks som ringde och meddelade att en av tjejerna dom brukar ha som sommarjobbare hade fått ett annat jobb och därför sökte dom nu någon ny person. Jag var inte sen till att tacka nej. Så i mitten av april ska jag provjobba några dagar och gillar dom mig får jag vara kvar över sommaren. Jag kommer att plugga produkter och doftnoter som aldrig förr! Det här är verkligen något jag vill och något som jag också hoppats på väldigt mycket, så det blir spännande att se hur det går. Jag lovar att underrätta er!

Imorgon är det fredag och Maria jobbar så det blir nog Håvgatan för min del. Känns så trevligt att man faktiskt har det alternativet nu för tiden. Jag älskar att jag bara kan åka hem, säga hej och sen åka om det är så. Det är fantastiskt och jag är oerhört glad över att vara hemma igen.

Det som fattas nu är bara att akassan ska lösa sig. Gör den det så är jag lyckligast av alla. till och med gladare än räven. Mor skickade brevet idag så förhoppningsvis har de nått dem imorgon och jag kanske får ett svar, annars ringer jag dem på måndag. Vore skönt att bara få ett svar. Om det är till maj jag behöver vänta eller om jag inte behöver vänta alls. Bara man vet så blir allting så mkt enklare. nåväl.

Winnerbäck i högtalarna, förstoringsglaset i högsta hugg och Elsir bredvid. Kan inte bli en så mkt bättre torsdagskväll än detta.

Godkväll gott folk!

1 kommentar:

  1. Elsir har saknat jenni också! Här sitter vi och surfar samma sajter, lyssnar på samma musik och gillar soffläget. Kebabrullar i våra magar dessutom. Fenomenal torsdag tyck jag!

    -E

    SvaraRadera