tisdag 15 mars 2011

Lär känna mig på 30 dagar!

Som sagt, det har ju pågått en liten utmaning i min blogg, tyvärr under en längre tid då vissa saker har dragit ut på tiden eller hur man nu ska säga det. Men iaf, jag känner att detta nu har stanna upp pga Dag 18 – Min favoritfödelsedag. Jag känner själv att detta är ett skittråkigt ämne och jag minns knappt någon speciell födelsedag, alla mina har varit fantastiska. Så nu är det upp till er.
Kom med förslag på valfritt ämne och då menar jag HELT valfritt ämne. Ni vet att ni kan vara anonyma också när ni skriver det som en kommentar så kom med alla möjliga förslag nu. Jag kommer välja ett av dom inkomna förslagen och kommer ni inte in med något förslag så ger jag fan i att skriva helt enkelt. Så ta er i kragen nu och släng in en kommentar på ett grymt ämne jag kan skriva om och som ni eventuellt vill veta mer om när det gäller mig.


Kom med förslag - NU!

2 kommentarer:

  1. IdaMarie Lindahl17 mars 2011 kl. 17:37

    Klart du ska få förslag! Här kommer jag med några stycken (hoppas du inte redan skrivit om något av dem)

    Mitt roligaste fylleminne

    Min bästa midsommar

    Min favoritskådespelare

    Min favoritfilm

    Den här skådespelaren skulle spela mig i en film om mitt liv

    Mitt konstigaste raggningsförsök

    Det här gör jag om 10 år

    Min värsta outfit (gärna med bildbevis ;-)

    Min fulaste frisyr (gärna med bildbevis ;-)

    Då var jag riktigt stolt över mig själv

    Då gjorde jag bort mig

    Fick du någon idé? Jag kan klura på några fler om du vill! :-)

    SvaraRadera
  2. IdaMarie Lindahl18 mars 2011 kl. 10:08

    Fler tips:
    Mitt drömhem/Så vill jag bo

    Mitt bästa make up-tips

    Mitt favoritgodis

    Min favoritmat

    SvaraRadera