lördag 19 mars 2011

Fallen

IdaMarie kan man lita på! Hon har kommit med grymma förslag iaf till vilket ämne jag skall skriva om och jag har hittat några stycken där som kommer att komma framöver, så håll ögon och öron öppna. eller nått sånt.

Hur som helst är jag dödssjuk och otroligt festsugen. Den kombinationen är inte något jag tycker går ihop och jag lider av svår beslutsångest. Ena sekunden vill jag gå ut och nästa sekund vill jag gömma mig under mitt täcke tillsammans med min nässpray. Jag har absolut ingen aning om hur jag ska göra. Anna vill att jag följer med ut och självklart vill jag det själv... men när jag tittar på min egen näsa så tror jag inte att det finns smink i världen som kan dölja Rudolf med röda mulen. Jag får helt enkelt vänta på att gud skall ge mig svaret. eller något liknande. Min roomie lämnade ju mig i sticket igår och stack ut, så jag funderar på att göra något liknande ikväll. Känns som att jag inte har gjort ett smack sedan jag kom hem så det kanske är på tiden, oavsett sjukdom eller inte. nåväl.

Badrumsskåpet är äntligen på plats nu och alla kartonger utom en är kvar. Känns riktigt bra faktiskt och oerhört skönt att äntligen få alla saker på plats. Igår var mor och far här och hjälpte till med att sätta upp lite saker på väggarna och det blev riktigt bra! Nu är det bara hyllorna och några småsaker kvar. Jag ser ljuset!

Någon liten vän far far away viskade i mitt öra häromdagen att snaps hade öppnat sin uteservering för i år och någon annan viskade om snöstorm. Jag vet inte riktigt hur ni ska ha det där nere i hufvudstaden men här skiner solen iaf. Norrland - the place to be. Jo förresten, inflyttningsfest lär ju snart bli av men vi ska bara hitta ett passande datum först. Jag satsar på löningshelgen men Elsir tyckte inte att det var någon bra idé. Då kunde eventuellt inte hennes polare från sthlm boka tåg och sånt innan och det är ju iofs förståeligt. Men om vi då sätter festen en annan helg ENBART för er skull så får ni ju fasen se till att komma också, okej?!

Nu ska jag fortsätta att ringa Anna tills hon svarar. Jag bestämde mig precis att jag ska gå ut ikväll. Pallar fan inte ligga nå mer i den här soffan. Eller ja, ligga hade ju varit trevligt men inte ensam. Eller förresten... inte ens i den här soffan. Jävligt less på den nu. Hur som helst, ha en trevlig helg nu allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar