tisdag 12 oktober 2010

Sköl

Vilken fredag! vilken fantastisk toppen fredag det blev. tror jag iaf! nej jag skojar, jag vet att det faktiskt blev så. Det tråkiga är ju att man såhär i efterhand har tappat all inspiration till att skriva ett roligt inlägg, men allt kan ju inte vara roligt här i världen.

Fredagen blev i sig inte alls som planerad, men ändå så oerhört rolig. Jag och Maria körde igång hemma hos mig och det blev nog FFS. Full före sju. Sköl vodkan var oerhört underskattad i början men ack så den tog sig i slutet. Jag har nog inte varit så full sen Gustav Vasas tid eller nått liknande. Om vi kommer till Kajsas, vi kom knappt dit! Och vart jag var har jag ingen aning om och vart Maria var har hon heller ingen aning om. Ingenting kan nog slå våra fester ihop. Vad som sedan skedde under kvällen kan vi utelämna men 1kr i dricks till chauffören tycker jag var oerhört generöst av mig!

Lördagen sedan blev ett enda stort filmmaraton i min soffa och sedan följde 13h sömn in till söndagen. fantastiskt är ordet och oerhört välbehövligt. nu känner man sig tillbaka på svensk tid.

Idag är det kurs som gäller med Shiseido, enda märket kvar nu och det kommer bli oerhört intressant.

Teaterföreställning ikväll med BOJ och det blir nog trevligt. får vi hoppas. annars kör vi en marcus och somnar istället!


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar