onsdag 6 oktober 2010

Cole porter sång!

jag överreagerar oftast. nästan jämt. så fort det är något så slår jag om till 220 istället för 110. men sån är jag. dumt nog! jag ska dock försöka sluta med det, då det oftast, nästan jämt, tar för mycket energi ifrån mig. saker och ting löses ju ändå. det gör det alltid. och då spelar det heller ingen roll hur man har reagerat innan, för det blir ändå samma lösning. sen ska jag sluta att kräla för folk. jag krälar alltid. ungefär som att jag är rädd för dom. allt ska jämt passa dom. det får vara slut på det nu, jag måste stå upp för det jag tycker och våga påpeka när något blir fel. det kan ju inte alltid bara vara jag som ska ta åt mig, eller hur? nej jag måste skärpa och det är på studs. bara så ni vet!

och jag kan ju bara säga att du är inte ens värd mer än en 50 öring. nej just det, dom finns inte mer! inte du heller. finns inget jag hatar mer än sånt där trams och spel. det är så jävla lekis nivå så det finns inte. nåväl, jag går iaf därifrån rakryggad. inte du. ditt jävla kräldjur!! (det där var mitt sätt att reagera på 110)

och för er som inte vet så har jag ju skaffat mig en ny tatuering och den gjordes på inget mindre än självaste Miami Ink. coolt som få är ordet och snygg blev den! min första tatuering som säger "han ska pröva din styrka han ska testa din moral" gjordes ju som ett minne för det hemska som hände. Den nya, som föreställer förgätmigej blommor gjordes som ett minne till den person som hjälpte mig igenom det hemska. Dom två tatueringarna hör alltså ihop. för er som inte visste.

Sen längtar jag till på spåret. och fredag! ser ut som att det kommer bli en kanonkul kväll!




And if it ain't positive vibrations, baby, than I'll have to go
Consider that the terrible silence
Feels better than it does when we talk
We cannot win
Let's not begin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar