tisdag 19 oktober 2010

amarula tree

igår var det fysträning och jag var inte peppad för fem öre. jag var sjukt trött igår så det fanns inte men jag var där och var med iaf. lirade småmål på slutet jag och jag fick till två rätt snygga mål faktiskt. fick även beröm för detta. sånt är trevligt!

ännu en gång, bör det tilläggas att killar är såna jävla idioter. dom flesta. inte alla! men jag förstår inte vad grejen är när man bara inte kan tala om vad man vill och inte vill? seriöst... är det så fruktansvärt svårt att göra? det är så sjukt respektlöst, fegt och omoget att bara ignorera personen ifråga istället. pussys!! så var det ur världen!

på fredag är det dags för årets första lagfest och det ska bli oerhört spännande att se hur den artar sig. med tanke på vilka det är i laget så kan det antingen bli en PRO afton, likväl som den kan urarta totalt. det blir spännande att se. runt midnatt bär det iaf av till MoZzaik och maria molin för lite mer spex! gukul säger jag!

idag hoppas jag att alla håller tummarna för min kära mor. jag är nog nästan lika nervös som henne. men jag tror hon grejar det här fint! jag är stolt.

1 kommentar:

  1. Näe ALLA killar är inte svin :) Jag har ju redan talat om vad jag vill - ellerhur :D

    SvaraRadera