torsdag 28 oktober 2010

fireflies

träningen igår gick skit. hade varken ork eller motivation till att träna, sen började jag må riktigt illa. går inge vidare det här. har två matcher i helgen också, får se hur det löser sig.

idag ska jag prata med Maria på jobbet om vad hon tror om mina idéer. jag hoppas hon tror att det är en idé som kan funka. jag pallar inte riktigt ha det såhär längre. har idag sökt en hel del extra jobb, där dom söker personal på kvällar/helger eller liknande. vi får se hur det går.

boendebiten verkar dock så alldeles för stilla, vilket suger. jag får typ panik snart över att det är såhär. jag vill verkligen förändra men det verkar inte gå. sånt gör mig galen.

imorgon kommer bli en fantastisk dag iaf. fröken molin och jag ska liva upp kajsas som aldrig förr!





I need another story
Something to get off my chest
My life gets kinda boring
Need something that I can confess
'Til all my sleeves are stained red

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar