måndag 4 oktober 2010

Back in Sweden

Så var man tillbaks på hemmaplan igen. Känns väl både och. Skönt att vara hemma men samtidigt vill man iväg igen. Man skulle behöva semester från semestern kan man säga med tanke på att man hade typ två sovmornar under 3v. helt galet. värre än när man jobbar!

Vad som gjordes under resan och liknande finns på resedagboken under namnet jenka__ där kan ni läsa allting och även se bilder. därför kommer jag inte skriva något om det här. bilder finns även på facebook! hur som helst så var det en helt fantastisk resa och jag har inte riktigt hunnit smälta allting än av vad man har varit med om. det var som sagt ändå en livslång dröm som uppfylldes och det gjorde den verkligen med besked! över alla förväntningar.

tillbaks till verkligheten nu som sagt och egentligen skulle jag träna ikväll men jag hoppar nog den. kom hem sent igår och är sjukt trött idag. blir till att försöka börja packa upp allting och umgås med elvis. sötnöten låg och slickade mig i ansiktet halva natten, han var nog glad över att jag var hemma igen!

inga direkta planer i veckan är gjorda, eller så känns det att för många planer är gjorda. återstår att se vad som händer och inte händer!

på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar