onsdag 27 oktober 2010

Secrets

Jag har världens finaste mamma. bara så ni vet. igår var hon på TV och var så oerhört snygg! jag är stolt över henne. även om hon inte är stolt över sig själv. men det borde hon definitivt vara!

Maria fixade colan igår på noll sekunder. hon är en pärla hon! det var med is också! jag hoppas fredag blir av, vore sjukt trevligt isf. vill så grymt gärna se sista SAW filmen, och dessutom i 3D! kan bli toppen.

sedan fick jag nog världens bästa nyhet igår! eller om det var i förrgår. minns inte riktigt. nåväl. på lördag får jag celebert besök av ingen mindre än Ida B Byström! Hon har en förmåga att alltid dyka upp när man som mest behöver henne, likt Alladin på sin flygande matta! kommer bli så jäkla trevligt så hälften vore nog. dessutom dubbelmatch i helgen. top notch, är allt jag säger!



Har ni inte hört den så do it!;
OneRepublic - secrets

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar