måndag 25 oktober 2010

caribbean blue

vilken jävla helg det har varit. vilken vecka även det.

kan börja med att säga att jag i princip hela förra veckan låg hemma och mådde fruktansvärt illa. troligtvis pga allt strul och tjaffs med p-piller. fredagen närmade sig iaf och det var dags för lagfest! mötte upp hennoks och vi tuffade vidare mot älvsjö. inte alla gånger man får guida taxichaffis med sin egen gps. han fick ingen dricks, ifall ni undrade. lagfesten var i PRO's anda och med andra ord helt värdelös. Det var jag, hennoks och marica som höll ställningarna så gott vi kunde. jag vann även pris för snyggaste hund! singstar tävlingen behöver vi inte ens nämna. orka förlora i en låt där man kan vartenda ord i texten bara för att jag tydligen inte sjöng rätt, när motståndarens sång bestod i: "mmmMmm mm mmMmm mmmMm" men som tydligen var i rätt "stämma". skitspel säger jag, precis som jocke skulle sagt! efter ett X antal redboll/skölvodka drinkar bar det iväg till MozzZaik där vi drack öl med dom stora killarna, kaxigt värre! resten av den kvällen är lite som "what happens on fridhemsplan, stays on fridhemsplan". vi kan helt enkelt lämna kvällen där. jag förstår att Tobbe fick spel på oss två, det hade jag nog också fått om jag varit honom. Jag får iaf be så hemskt mkt om ursäkt för mitt beteende till alex polare, då jag total flippade när man tydligen fick placera den vita vart man ville efter mina X antal missar. Jag tackar alex iaf för alla hans komplimanger.

på lördagen fick jag besök av bästaste papps som bjöd på härlig bakis frukost/lunch/middag och det var ett snabbt besök men ack så trevligt.

kvällen hade tänkt att spenderas hemma i soffan men som oftast så tänker man för mkt. vilket resulterade i att det inte blev så. fredrik gästade stockholm och självklart var jag iaf tvungen att säga hej till honom åtminstonde. hälsade på honom och hans polare på ett av sthlms förmodligen snyggaste hotell och efter ett X antal försök till videoblogg så gav vi upp skiten och drog oss vidare in mot stan och till 54 på söder. det var mitt första och mitt sista besök på den krogen. princip direkt vi hade kommit innanför dörren så kom det 3st civilspanare och 4st poliser och tog ut 6 st HA medlemmar från stället och det var ett enda stort virrvarr där inne. efter att 2st turkar inte kunde bete sig som människor så var kaoset ett faktum. vad som hände exakt känner jag inte för att nämna här men obehagligt är det minsta man kan säga om det. jag tackar så oerhört mkt att fredrik var där och tog hand om mig annars vet jag inte vad.

på söndagen var det tänkt att jag skulle kika match med brudarna men det blev tyvärr inte av efter det som hände på gårdagskvällen. jag hoppas på fler tillfällen snart iaf.

denna vecka är extremt fullbokad och jag har noll energi eller motivering över till nånting. jag skulle bara vilka åka hem och sova. nåväl.

18 dagar kvar till min födelsedag.

tack, hej, leverpastej!



Jag får liksom ingen ordning på mitt liv.
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra.
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar