torsdag 7 oktober 2010

åker världen runt

idag känner jag mig sjukt produktiv på jobbet (visst säger man så?) egentligen gör jag inte sådär galet mycket men jag bara känner mig så ändå. skön känsla är det iaf!

igår var det dags för studiebesök på efterlyst och det var nog den grymmaste producenten ever! yrvädret själv skulle jag vilja säga och han kom med den skönaste kommentaren någonsin "NU! Nu ni, nu har det hänt något roligt!! En man har blivit mördad!!" vet inte om det var så himla roligt men jag ser ändå på nått konstigt sätt glädjen för producentens del iaf. förutom en galen producent var det många trevliga polisstuderande där också, jo man tackar! många otrevliga minnen kom iofs upp med studiebesöket men det försvann som tur var när fikarummet innehöll ett gigantiskt bord med, på fullt allvar, sju sorters kakor!! trevlig kväll må jag säga.

ikväll blir det mindre rolig kväll. ska försöka mig på att packa upp allting ifrån resan. och det är inte så lite vill jag lova. med tanke på att vi var tvungna att köpa en till resväska så blev det en hel del. men gladast är nog räven!

sen har jag anmält mamma till postkodlotteriet också. jag hoppas att dom hör av sig, för jag tycker hon är en vardagshjälte. iaf min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar