torsdag 2 april 2009

It's a cloudy day

Idag hade vi en molnig dag ute po on. Det var endast 38 grader i skuggan. Jag borjar gruva mig infor soliga dagar. Helt seriost, det her en av de vackraste oarna jag varit po. Fruktansvert vacker strand, kristallklart vatten och mycket gront runtomkring. Jag tror vi kommer stor trivas her. Po kvellen os regnade det i ungefor 10min och sen var det klart. sen lyssnade vi till grodor som sjong for fulla muggar. let ungefer som ankor. jag har det po film! ni ska fo se sedan.
Nu har jag nyss hjelpt mot att komponera ihop ett mail och nu ska vi snart ut o eta middag, sedan blir det spel och leggdags. Imorgon ventar en heldag po stranden med drinkar och mkt sol!


allt for denna gong.
Puss o kram!

1 kommentar:

  1. Åh nej, bara 38 grader i skuggan :( haha. du missar massa fina soliga dagar i sthlm iaf om det är till någon tröst ;) saknar dig. hälsa mor å far från mig! "okej" klart slut.

    SvaraRadera