söndag 26 april 2009

singing that melody

igår på båten tyckte jag att jag inte behövde mitt nyinköpta månadskort längre. så jag kastade det. man kan säga att det vart kastat i sjön. ungefär. men jag tappar ju allt förbannat nu för tiden så man ska ju kanske vara glad att det bara var månadskortet. eller nått. jävla skit.


men vi kanske ska börja med danmark ?
jag har alltså varit en vecka i danmark på utbildning för mitt nya jobb. som läget är just nu har dom alltså hela kundtjänsten i danmark, men tanken är att ha ena halvan i danmark och andra i sverige, som då jag ska sköta om. därav min resa dit ner för att lära mig systemen och i princip hela den branschen. eftersom ja inte vet ett skvatt om den. och detta skulle göras på fyra dagar. provet kommer imorgon! får väl se hur det går :)
veckan var iaf helt jäkla underbar och jag träffade på såma underbara människor! jag har aldrig känt mig mer välkommen och jag saknar gänget redan. eller savnar som dom säger där nere! sedan fick jag en gåva av dom för att jag varit där nere, när det egentligen var jag som skulle gett dem en gåva för att dom tagit så bra hand om mig. men jag kan säga som så, att jag aldrig i hela mitt liv har varit med om nått underbarare, om man bortser från när jag fick klappa en gepard iofs. men det var som en liten dröm som gick i uppfyllelse, mer behöver inte nämnas!
imorgon är det dags att installera sig på kontoret i sthlm så det återstår att se hur det går.

nåväl, helgen då? den var faktiskt riktigt jäkla trevlig.
strålande sol, kubb, grillning, öl och sällskapsspel! vad mer kan man begära?! kan tilläggas att vi spelade kubb, cluedo, pictionary och kortspel. och Jenny vann i allt. haha! precis som det ska vara. men det var iaf en riktigt mysig och trevlig helg med brudarna ute i skärgården, jag hoppas verkligen att det görs om!!

piercing imorgon ? haha, ja det kanakse blir av. återstår att se. jag och mikaela ska dit iaf. vi får väl se vad man kommer hem med eller inte.


och att du skrev till mig idag gjorde nog hela min kväll. jag har verkligen saknat dig oerhört mkt om sanningen ska fram. vi har inte hörts på ett bra tag och jag har nog faktiskt varit lite orolig ett tag för dig, men det var bara så sjukt nice att du hörde av dig ikväll. jag hoppas vi ses snart igen! :)




"Now she all mine, we're drinking more wine
There's a melody that plays in my head all time
It sounds so damn good, really really damn good,
Really really damn good, pretty damn good come on!"
Swingfly - Singing that melody

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar