måndag 6 april 2009

Galen ko

- Do you speak english ?
- Yes.
- Do you understand what I'm saying?
- No.

Ni kan ju tenka er hur kvellen fortsatte.



Imorse ot jag maskar med salladsblad. det var faktiskt inge vidare gott. smakade inte so mycket. jag hade velat sega det som Pumba so vackert uttryckte det i lejonkungen, slemmigt men mettande! men det fick jag tyverr inte. det var inte vidare mettande.
novel, imorse hade vi det iaf riktigt trevligt. idag var det dags for min dyktur! och vi hade en riktigt trevlig formiddag mo jag sega. dykningen var underbart och det var bara so himla roligt att fo dyka igen! vi sog stenfisk, en liten rocka, stor krabba, massa anemon fiskar osv. det var riktigt heftigt! anna och jag blev nog lite bortskemda over hur otroligt mkt vi fick se po vora forsta dyk och hur fint det var, men detta var helt okej moste jag sega!


imorse blev min bors och mor & fars nyckel blev stulen. en jevla massa dollar, mitt visa kort, korkort, dykcert och minneskort till mobilen fanns der i. med en massa kort jag som kneppt her borta. allting er nu forsvunnet.
Efter personalens bemotande var jag so forbannad so jag holl po att klosa ut oga po alla som stod der. mamma korde hem mig. det er tyverr en alldeles for long historia. men ner inte en jevel forstor nonting av vad man seger. do blir man riktigt forbannad. och det enda dom gor er att sto och flina.

- My wallet and our key has been stolen, what do we do?
(long tystnad)
- You want safety box ?

Svar nej.

- We need a new key, since our has been stolen. it's gone.
- Yes yes.
Vi tittar po varandra och ler.
- Can we get a new key?
- Yes your key.
Hon fortsetter att le. inte vi.


pengar, visa kort osv det gor ju alltid att ersetta. men minneskortet till min mobiltelefon kenns riktigt jevla ruttet faktiskt. och just nu er jag bara so forbannat forbannad po personalens sett att bemota oss so jag tror jag dor snart. imorgon er det mote med hotell managern. det skall bli spennande. hoppas han kommer forberedd. for det kommer jag och mamma iaf!

2 kommentarer:

  1. Nej men gud.. hur gick det? hoppas ni fick ny nyckel och allt. *pÖzZ*

    SvaraRadera
  2. hur det gick fick du svar i dagens inlegg :P hehe. vi fick betala for ny nyckel iaf, men det er helt okej, so det gor till. forresten, igor ner vi dok okte vi forbi en restaurang vid namn maharaja ;) hahah!

    SvaraRadera