söndag 5 april 2009

I'm singing in the rain!

Idag hade vi en oerhort molnig dag. Det bloste lite letta vindar och vi hade endast 35grader i skuggan. 30 grader i vattnet. craaaazy!

till lunch idag ot jag snor med krabba. jag det var ju so det sog ut iaf. men jag moste erkenna att det var bra mkt godare en vad det sog ut.

efter lunch passade vi po att passa upp oss sjelva lite. jag tog en timmes helkropps massage, pedikyr och blev sedan vaxade po benen av en trod. helt galet. dom tvinnade bort allt hor. ner dom kon ner till smalbenet, alldeles precis innan foten borjar, so er det nog bland det ondaste jag varit med om. men sjukt coolt. lett vert det. allt som allt kostade iaf 120kr. fruktansvert vert allt.

ikvell var det dags for regnskogens dag. det regnade so fruktansvert mkt. ner vi tillslut klev av taxin so nodde vattnet ovanfor mina fotter. som att bada i havet typ. fast i regn. men innan dess hade jag mysigt besok i knet po resturangen. jag fann mig en liten kompis. en kattkompis. han sog precis ut som gustav. fast en kisseunge. jag gav honom lite retser fron min mat ockso. sedan log han i mitt kne o spann som aldrig forr. det var so mysigt so jag nestan borjade spinna ockso. vi bad tjejen po resturangen att ordna en taxi till oss, det var ju inte longt men regnade ju satan, so vi tenkte ta en taxi. killen som ockso jobbade der vart utskickad att sto i regnet vid vegen for att forsoka fo tag po en, vi gav honom 10 000 dong for jobbet. det er 5 svenska kr. det var lenge sedan jag sog nogon so glad. han var so lycklig so han visste nog inte vart han skulle ta vegen. lika glad var vi for en taxi.

imorgon er det enltigen dags for att dyka :D vi ser vel om ja lyckas ta mig upp ur vattnet ockso! haha. oterstor att se. men jag lengtar fruktansvert mycket iaf, ska bli sjukt spennande :)


nu er det dags for kortspel och vindrickande. po oterseende allesammans!


I'm singing in the rain!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar