lördag 18 april 2009

full fullare jenka!

igår fick jag nog till en riktig karatefylla som byz skulle ha uttryckt det. fruktansvärt konstig måste jag säga. jag hade verkligen ätit ordentligt och sovit ordentligt. men jag har aldrig någonsin i hela mitt liv druckit så lite och blivit så mega full. haha. vilken jävla sprit dom har i vietnam alltså. och detta var dock en riktig smirnoff som jag köpte på flygplatsen. jag blev hel väck igår. haha. men hade så fruktansvärt roligt. jag förnöjde nog halva dubliners igår tror jag. tanten på 50+ var lätt bäst! dansgolvet blev sig inte likt när hon försvann. jag kände en stor saknad efter henne. haha. sen hade jag tydligen suttit vid ett bord och stört mig så förbannat på en tjej som dansade in i mig heka tiden och råkade kliva på mina fötter så tillslut gjorde jag en känguru kick i hennes rumpa så hon flög 10m typ. hahahah. det var kul. sen tyckte jag att en kille hade fula byxor, så jag fällde krokben för honom. sen vart jag förbannad på en kille som aldrig slutade ta mig på rumpa så jag tryckte upp honom mot väggen så han knappt kunde andas när farbro blå kom förbi. han frågade hur det stod till och jag svarade alldeles utmärkt tack. pojkstackarn hade svårt för att få fram ett svar. jag berättade för farbro blå varför jag stod sådär och han tyckte jag gjorde ett bra jobb så jag fick fortsätta och han önskade mig en trevlig kväll och gick sedan sin väg. vilken lirare alltså! haha. när jag sedan släppte pojken så bad han om ursäkt och kilade genast iväg med svansen mellan benen. det är så dom ska tas! sedan hade jag allsång med robin ericson vid scenen. han från idol alltså. eller ja, han var ju på scenen och jag var nedanför scenen som tur var. bara för att klargöra. sedan plockade vi alla äpplen på dansgolvet och jag fick en keps av en kille. men jag gav tillbaks den sedan, kände att det inte riktigt var min stil. när jag sedan var på väg hem och ringde maria så talade jag nog både på in och utandning. haha. det var verkligen en så jäkla klockren kväll. dock mindre klockren natt och morgon. men det är sånt man får ta när man lirar som artister! i sommar bär det av till göteborg med mikaela och då jäklar blir det fler äventyr!


och nu har jag även varit min första dag på mitt nya jobb. det kändes oerhört spännande måste jag säga. alla var så oerhört trevliga och välkomnande emot mig så det kändes verkligen super bra! det är ett jobb som kräver mkt av mig, men jag hoppas jag kommer klara av det. jag ska iaf göra mitt allra yttersta för det! på måndag bär det av till köpenhamn för att tillbringa veckan där på utbildning. hoppas danskan blir förståelig. allting känns iaf just nu oerhört bra och oerhört spännande. kommer bli lärorikt och det är precis så jag vill ha det. plus eget kontor. mohaha! :)


nej, nu blir det nog soffläge igen. puss på er alla!




Dagens låt: Milow - you don't know (acoustic)

2 kommentarer:

  1. Tack för en kanonkväll Gumman! Göteborg nästa! :D <3

    SvaraRadera
  2. HAHA, "tyckte han hade fula byxor så jag fällde krokben för honom"

    haha, den jenny kristina persson älskar vi ;D
    du är ju klockers.

    SvaraRadera