måndag 30 mars 2009

Still going strong

Vad segs om nogra vorrullar, en cola, en tallrik ris, och en gryta med potatis, svamp, lok och morotter for endast 36kr? det er nice tycker jag! lagomt. sjukt gott var det iaf.

For forsta gongen po alla vora resor som vi gjort so har en reseledare aldrig klarat sig fron arlanda utan att ha blivit avsatt. men sjelvklart fixar jenka biffen! och jag er frtfarande, insatt, eller vad man ska sega. haha. inte avsatt med andra ord.

resan till bangkok gick iaf fruktansvert bra. jag bara elskar thai! kan lova att det fasen i mig er vert att betala 1000kr extra for en flygbiljett bara man for oka med thai, helt outstanding! benplats, god mat, bra service, ordentliga kuddar och filtar.. ALLT er bra med thai. even att dom flog iveg 5min tidigare och flog sedan in en timme. helt suverent!

sedan bar det av vidare mot siem reap och den flygningen skulle ta 1h 25min. men vi landade och var ute ur planet efter 40min. det kan man kalla effektiv flygning!
nu er vi iaf framme och har tillbringat dagen vid poolen och sedan kekat god middag nu po kveller. imorgon ska vi upp tidigt for do ber det av mot angkor wat. en heldags utflykt.

jag er fruktansvert trott so inlegget blir kort, men vi er framme iaf och har det otroligt bra!


Po oterseende allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar