tisdag 10 mars 2009

So original

hahah seriöst. det är bara jag som lyckas med sånt här. jag ramlade nyss på mig själv. hur många egentligen ramlar på sig själv? eller ja rättare sagt, jag fastnade i mig själv. jag satt i soffan och tittade på tv, och hade mitt högra ben i typ 90graders vinkel under mitt vänstra som låg rakt.. sen skulle jag alltså kliva upp ifrån soffan och ta mig till datan, och då råkar jag fastna med min högra fot i de vänstra byxbenet, så jag faller rakt ner i golvet. som ett träd typ. hahahah! fy satan så ont det gjorde i knäna. det gör fortfarande ont faktiskt. det är galet ändå. bara jag som lyckas med sånt där!

tycker fortfarande det är trist att Du inte hört av dig. nu har det gått väldigt lång tid. och du som lovade så vackert 2ggr. det betydde visst inte så mkt antar jag. trist, det är ju ändå vår vänskap liksom. men men

jag hade som sagt en trevlig helg men det blev inte så mkt mer av det nej. det fanns väl kanske inte tillräckligt med intresse från bådas sidor faktiskt. hur som helst så är Du iaf en väldigt fin person. både på insida och utsida. och jag hoppas vi kan fortsätta ha kontakt. :)

och att T läser min blogg det trodde jag aldrig. men fasen vad gulligt. haha. det tycker jag var sweet! :) synd att det inte gick att ses. det hade varit trevligt, som alltid. "nästa station..... strängnäs". vi får spara det tills jag kommer hem igen.

sen börjar det närma sig slutet av veckan. jag börjar faktiskt bli sjukt jävla nervös för vad veterinären ska säga. om proverna överhuvudtaget visade något. jag har försökt undvika att tänka på det hittils, men det börjar slå mig mer och mer att jag verkligen snart kommer få veta. han är som mitt lilla barn. jag älskar honom precis som om han vore det. min lilla tjockis. kan inte ni alla bara hålla tummarna för mig? :/





I will be, the angel on your shoulder
Glasvegas - Geraldine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar