söndag 29 mars 2009

Idag, kalla sthlm. Imorgon, varma vietnam

Nu har jag just kommit hem efter att ha sett sveriges match mot portugal. Måste säga att det var länge sen jag såg sverige lira sådär, mkt trevligt måste jag säga! bra match tycker jag, ändå starkt av dem att ta ett poäng på bortaplan. trevligt att se iaf!

och imorgon bär det äntligen av. äntligen äntligen äntligen äntligen.
ska bli så grymt jäkla skönt. ligga på playan i solen och dricka goda drinkar. fy satan så jag längtar. en välförtjänt semester för4 hela familjen persson vill jag lova!

den 15e april är jag återigen på svensk mark, jag antar att vi hörs då! ;)


Puss och kram! tar ett tag innan vi ses på stan.




On the late night, till daylight the club jumpin'
If you want a good time, she gone give you what you want

Milow - Ayo technology

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar