måndag 9 mars 2009

Blowin in the wind

jag vet att det inte varit mycket skrivande här på sistonde, men allt har sina förklaringar. det har vart lite kris hemma kan man säga. eller sjukt mkt kris kan man faktiskt säga, därav lite skrivande. sen har jag varken orkat eller velat sitta vid datorn då man är hemma, så därför lite skrivande.

nu är jag iaf tillbaks i sthlm och jag är sjuk som en sjögurka typ. feber, snorig och hostar snart ihjäl mig typ. men hellre sjuk nu än när jag börjar jobba, så iofs bra att ha det bortgjort.

har haft besök hela helgen, och det har varit riktigt mysigt och trevligt får jag säga. mer behöver nog inte nämnas! :)

nu kommer jag iaf vara här nere till på fredag, då åker jag tillbaks till övik och stannar där på obestämd tid. kommer förmodligen ner igen runt den 24e, 25e mars... i lagom tid innan vår semester så jag hinner packa och sådär. för den 29e bär det iväg utomlands! jag längtar. :)

nu ska jag kila i sängs faktiskt, är så död så jag orkar knappt skriva. sen har jag feber så jag vet knappt vad jag skriver heller. men på återseende allihopa! puss & kram





How many roads must a man walk down, before you call him a man ?
Bob Dylan - Blowin in the wind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar