onsdag 4 mars 2009

Long time no see

Jag är ju som de flesta vet hemma i Övik nu. Både gott och ont. Det blev väl lite som förra gången jag var hemma. Typiskt kan man ju tycka, men inte så mkt att göra åt. Dock mycket värre denna gång. Grymt jobbigt men det är väl sånt man får ta sig igenom. Man får ju tänka på barnen i thailand som en mkt klok, eller oklok, kvinna en gång sa.

Igår var det dags för min och Annas utflykt till hemlig destination. Hon hade funderat grymt mkt över vart vi skulle om ja känner anna rätt. Men det bar iaf av till strutsfarmen. Där såg vi strutsar men ingen personal så vi åkte därifrån. Då kom jag på en ny hemlig destination, som visade sig bli rätt lyckat. Vi åkte till Skuleberget och tog liften upp för att fika i värmestugan uppe på toppen. Det blev kladdkaka och varm choklad, alldeles ljuvligt gott! Sen åkte vi ner när alla andra åkte upp. haha. men det var kul, riktigt trevligt! Nästa gång jag kommer hem blir det ny utflykt med ny hemlig destination!

På fredag är det dags att åka hem till Stockholm igen. Har besök hela helgen som jag längtar otroligt mkt till! Jag hoppas verkligen allt går väge. Kommer iaf bli riktigt mysigt hur som helst. Sedan är jag hemma en vecka, och sen kommer mamma ner hit och då åker jag med henne upp. Så då blir det Övik igen. känns skönt. Får iaf träffa vänner, familj och katter mycket vilket jag trivs fruktansvärt bra med!


Nog för denna gång, nu är det dags för kortspel.
På återseende mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar