tisdag 24 mars 2009

tiden bara rusar iväg

Jag vet att jag inte skrivit här på länge, men det har som sagt sina förklaringar.
jag har helt enkelt inte orkat! :) haha, kanske världens bästa förklaring.
jag är som sagt hemma i norrland nu och har varit det några veckor. sitter knappt något vid datorn här och när jag gör det så planerar jag resan. så det blir tyvärr ingen tid över för något skrivande. men det ska bli ändring på det.
den 29e mars, alltså nu på söndag, åker jag, mor och far iväg på utlandssemester och kommer bli borta i ungefär 3v. den 16e april är vi återigen på svensk mark och den 17e är min första arbetsdag på mitt nya jobb. då kommer man in i dom gamla rutinerna igen så då kommer det bli mer skrivande, det lovar jag. men tills dess, förmodligen ingenting :P

nu på fredag bär det av ner till sthlm för att packa och göra iordning allt sånt och sen åker vi iväg som sagt på söndag. jag längtar så jag dör nästan. ska bli så jäkla skönt att komma iväg från allt, bara ren avslappning. och dyyyyyka ska jag få göra!! :D ska bli så fruktansvärt nice!

nåväl, nu ska jag fortsätta planera resan lite, i år är det jag som är reseledare! ;)

men på återseende allesammans!




We are the next generation, we ain't scared to die
The only thing I fear is the after life
Dagens låt: Wyclef jean feat scarface - next generation

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar