söndag 19 februari 2012

Drive by







Är så himla lycklig över att jag har min fina M! Fick fantastiskt fina rosor ifrån honom på alla hjärtans dag och jag kunde verkligen inte vara mer lycklig just då. Allt känns verkligen som en saga och jag njuter för fullt av den. Ikväll bär det iväg till Sundsvall där världens bästa mamma har fixat ett hotellrum till mig så det blir enklare imorgon då jag ska iväg. Då bär det ännu en gång iväg till Norge och äntligen får jag vara tillsammans med M igen, som jag har längtat! Och jag är fruktansvärt nyfiken över presenten som han har köpt till mig, det ska bli riktigt spännande att se vad det var. Lovar att meddela er sedan!


Igår var det ju även dags för min kusins 30års fest och jag måste säga att jag hade fruktansvärt trevligt! Idamarie kunde tyvärr inte följa med så hon fick migrän och mådde riktigt dåligt och jag hade allvarliga funderingar på att ställa in även jag. Jag tycker inte om att gå på tillställningar där jag knappt känner någon ensam. Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt och jag ville inte alls gå till en början. Men sedan tänkte jag att nej, jag ska inte sitta hemma och tycka synd om mig själv så jag tog mig i kragen, hällde upp en grogg till och åkte iväg. Och det gjorde jag verkligen rätt i. Riktigt god mat, fruktansvärt god efterrätt, ännu godare dricka och riktigt trevligt sällskap. Helt klart en lyckad kväll.


Sedan fick jag världens mest fantastiska sms igår. Som var ifrån Marcus. När jag hade läst det så var jag så glad så jag nästan grät. Glad för honom och glad för mig. Marcus är en av dom bästa vännerna jag har haft och jag är så glad att han är tillbaka. Du vet att jag finns här och när du känner dig redo så är det dags att återuppta alla galna upptåg som vi hade för oss. Ölspelet? Tror det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar