måndag 13 februari 2012

You found me




Jenny Persson
har ändrat sin status från "singel" till "i ett förhållande"
comme une histoire!



Jag kunde väl ändå aldrig ens i min vildaste fantasi tro att mitt nyårslöfte som jag skrev skulle gå i uppfyllelse såhär snabbt. Och att det överhuvudtaget skulle gå i uppfyllelse, bara det är tillräckligt galet. Att man inte har haft nyårslöften tidigare, vilken tabbe. Men gladast är nog räven och jag är nog lyckligast i världen just nu. Jag har verkligen velat det här så oerhört länge och jag är helt säker på att denna resa kommer bli fantastisk, för M är fantastisk. På alla sätt och vis.

Imorgon är det alla hjärtans dag och när jag inte har min kärlek här så får man ta det andra sortens kärlek. En helkväll med vin, film, plugg och annat gott är inbokad med kära Lindah och det kommer bli en alldeles förträfflig afton! Imorgon väntar också en lunch med bästa Idamarie så dagen kan ju knappast bli bättre. Och på torsdag blir det lunch med bästa Helena vilket också kommer bli toppen. Mycket skvaller på gång nu känner jag! Sedan ser vi framemot lördag väldigt mycket som kommer att bjuda på en 30-års fest hos min kära Kusin och det kommer bli en heldag tillsammans med Idamarie med sminkning, champagne och grym musik som sedan avslutas på Olearys. Vilken lördag det kommer bli! Sedan blir det så småningom måndag igen och som jag längtar! kanske inte till en 12h lång tågresa men det kommer absolut vara värt den när man väl kommer fram. Snart så ♥





Now here's the sun
Come to dry the rain
Warm my shoulders and relieve my pain
You're the one thing that I'm missing here
With you beside me I no longer fear

1 kommentar: