lördag 24 december 2011

Kom ihåg mig då

När varje dag känns likadan
och när det skymmer över stan
och när du drömmer
Kom ihåg mig då

När du har varit i alla vrår
och du har testat allt som går och
när du tröttnat
Kom ihåg mig då



Idag mina vänner, så är det årets bästa dag! För mig finns det ingenting som slår julafton. Allting är så mysigt, ända från morgonen. Julafton just i år kommer se ut som följande: Först blir det jullunch hemma hos Sjöströms där hela släkten är samlad tillsammans. Det kommer bli god mat och massa tok! Eftermiddagen och kvällen kommer att tillbringas hemma hos Moster Siv i vanlig ordning med hennes fantastiskt goda julbord. Jag och pappa kommer också sticka iväg i vanlig ordning för att jultomta lite. När alla julklappar och sådant sedan är utdelat så kommer paketleken. Ifjol slogs vi nästan blodiga för ett presentkort på en ben & jerry glass, vi får se vad det blir i år. Kan eventuellt också tänkas att jag åker iväg för att dricka lite öl med kusinen min. När vi sedan kommer hem på kvällen/natten så är det lilla julafton bara för vår familj. Då har vi sparat några julklappar under granen som vi delar ut, dricker något gott och bara myser. Så ser detta årets julafton ut för familjen Persson

Hoppas att alla ni andra kommer ha det minst lika bra som jag kommer.
God jul allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar