fredag 23 december 2011

Vem som helst

Jag är så lycklig att jag för tillfället är omgiven av så oerhört vackra människor. Människor med ett så stort hjärta och inre, fast dom knappt vet om det själva. Hur små ord egentligen kan bli så oerhört stora för någon annan. Jag vill börja med att säga tack till Angelica för dina oerhört fina ord du sa till mig i onsdags på skolan. Att så små meningar egentligen kan betyda så otroligt mycket! Och att dom kom så spontant och oväntat från dig betyder än mer för mig, så TACK!
Och Linda, min vapendragare in crime! Vad hade jag gjort utan dig nu? Tycker det är fantastiskt att man kan hitta sån här vänskap så spontant. Jag gillar't!

Jag är så glad att jag var på skolan dom tre dagarna. Jag hade faktiskt inte tänkt åka dit alls då allting var som det var och tankarna någon annanstans, men jag bestämde mig för att åka ändå och det är jag glad att jag gjorde. Vilka fantastiska människor jag har i min klass! Så omtänksamma, så genom goda och så genuint snälla. Ni ger verkligen hopp om att det faktiskt finns goda människor i världen också, ni kommer verkligen bli rätt människor på rätt plats. Det är jag säker på!

Idag blir det mysfredag på hög nivå. Först lite julshopping med mor på stan, sedan den traditionella juldagsmaten hemma på håvgatan som sedan avslutas med den traditionella spelkvällen. Jag känner mig på hugget idag, så håll i hatten, ikväll blir det vinst!

Många verkar också ha missförstått mina tidigare inlägg vilket är trist. Men det är såhär att allt kanske inte skrivs i bloggen heller, det får man ju också ha i åtanke. Att jag skulle vara såhär deppig och må dåligt över den händelse som ni verkar tro vore verkligen inte jag. Nej Nej. Men en händelse kan ju frambringa en annan, och det kanske snarare är det som mina tankar ligger på, inte på det simpla som ni ser och tror är det svåra. Nåväl, gåtor är till för att lösas och ni snillen kan ju spekulera vidare istället för att helt enkelt be mig om svaret.


Och för ett värdigt avslut;

Till er alla, från mig alla... En riktigt god jul!




Jag hoppas på ett kort som inte lagts
Jag litar till ett ord som inte sagts
Min lust är fri, men min frihet är bakom galler
Res med mig , till ett annat land

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar