måndag 19 december 2011

Kom änglar.

och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om,
för det ekar i huvet'



jag tycker verkligen det här är sjukt drygt. jag gillar verkligen skolan men just nu är mina tankar någon helt annanstans och jag kan inte fokusera mig för fem öre. det finns massvis med saker jag egentligen borde göra men som inte blir av. det är nästan som att tankarna blir för mycket på något sätt. jag vet att det enda jag kan göra är att vänta och låta tiden utvisa, men tålamod har ju aldrig riktigt varit min starka sida. jag vet egentligen att det som kommer att hända, eller kanske inte händer, kommer ha någon mening med det. det som händer eller inte händer kommer att vara det rätta. men tänk vad enkelt livet skulle vara om man bara hade en person bredvid sig hela tiden som kunde tala om för en vad man skulle göra och inte göra? det ska bli min önskan för nästa års julklapp, helt klart! som tur var är så har jag min vän winnerbäck som ger mig många kloka råd och ord just nu. det är precis för såna här tillfällen som han behövs.

men på tal om något annat så ser jag framemot torsdag iaf. då blir det middag hemma på håvgatan och stockholms besök. kära gunilla, min personliga coach är på besök då och hon kommer alltid med goda råd så det kommer bli bra. på lördag är det ju julafton och då samlas hela kära stora släkten igen och det kommer bli en helt fantastisk dag det vill jag lova. så allt är ju inte bara svart ska ni tro, inte då. men det är ju lite för såna här tillfällen man har sin blogg också, då man behöver få sortera ut lite tankar.. för just nu finns det dessvärre inte många att prata med heller tyvärr som skulle förstå.

sedan om ni mot förmodan nångång bara av ren slump skulle ramla över några billiga biljetter till kapstaden så, let me know, okej?!



Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick,
och allt var förlorat.
O där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick,
allt jag hade förstorat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar