söndag 29 juli 2012

Track by track

Vilken vecka! Vilken helg! Vilken kväll!

Veckan började med en resa ner till Stockholm där en fantastisk middag väntade tillsammans med mor och far, roger och karin och min älskling, serverad av världens bästa Maria. Restaurangen ligger så otroligt vackert till, precis vid vattnet och kvällen var underbar. Varm, lugnt, stilla, fantastiskt.
Dagen efter var det dags för att hämta upp herr Palmgren och resan till Warszawa kunde börja! Vi bodde på ett riktigt grymt hotell och jag har nog aldrig varit med om en sån stor och lyxig frukost. Den får 4 av 5 toasts! Så, vad gjorde vi då? Åkte världens sämsta guidade tur i världens hoppigaste tåg, drack oerhört mycket öl på både parkbänkar och uteserveringar, shoppade (inte alls) loss i Warszawas största shoppingcenter, gick på Hustlers, drack ännu fler drinkar än öl och blev stoppad av polis. What happens in Warszawa stays in Warszawa, eller vad säger du herr Palmgren? Resan får definitivt 4 av 5 toasts och vi hade verkligen kanon kul.

Igår blev det utgång och vilken utgång det blev! Fick äntligen träffa min älskade Lindah och hennes nya Rickard. Har saknat henne så otroligt mycket och det var så roligt att äntligen få vara med henne. Eftersom det mest var en kö på Olearys så begav vi oss vidare till Merry can för första gången någonsin för både mig och Lindah och jag må säga att stället faktiskt överraskade. Det hade nog en hel del med sällskapet att göra, men ändå. Senare på kvällen så anslöt sig även Mickes kompisar, jag träffade Anna som jag inte sett på flera år och mina "chefer" från Bjästa. Jag hade så otroligt roligt med varenda en så ibland visste jag knappt vart jag skulle vara för jag ville vara på alla platser samtidigt. Kvällen går inte ens att beskriva i ord, förutom att det var en av dom absolut bästa på väldigt länge. Tack alla ni som var med och förgyllde den!

Gårdagens bästa kommentar tilldelas Mickes systerson, 13åriga Alexander.
Han har minst sagt fattat galoppen!
"Micke, hur har du lyckats få Jenny som är mycket yngre än dig?"
Smart kille det där. han kommer bli nått någon dag!

(Egentligen är det jag som har lyckats få världens finaste Michael, men man ska alltid se saker från båda sidor)

Jag älskar dig. För alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar