söndag 1 juli 2012

As it seems

Mörkläggningsgardinerna blev fantastiska och mitt nya ide är ett faktum! Det är svalt, skönt och mörkt. I love it! Ingången på baksidan fick sig också ett uppfräschande och det blev riktigt bra! Mina fingrar blev gröna i ungefär en halvtimme och jag är riktigt nöjd över resultatet får jag lov att säga. Vackert blev det, för att tala klarspråk.

Dessvärre så blir det inget torsk på tallinn då tallinn tydligen bestämde sig för att agera sjukt dyr pimp. Dubbelt upp dessutom. Men det är ju högsäsong och vi var otroligt sega på att boka så vi får skylla oss själva. Dock så hänger vi ju inte läpp för det utan helt enkelt kom på nya planer! Den 25-27 juli bär det iväg till Warsawa för att utforska staden och dricka oändliga mängder av sjukt billig vodka och öl. Detta görs i sällskap av min underbara Michael, min fantastiska vapendragare Marcus och världens bästa mor och far. Vilket pack! Håll i hatten warsawa säger jag bara, och visar det sig dessutom att även warsawa har ankor och svanar i sin flod så kommer jag vara den lyckligaste i världen. En påse öl och en påse bröd så är min resa räddad. Hallelujah!
Hur som helst kommer det bli så sjukt grymt och jag ser verkligen framemot det. Fick dessutom ett litet uppvaknade  idag av det tydligen redan är den 1a juli så med andra ord är det inte långt kvar heller. Sweetthing!

Sedan så blir jag bara mer och mer kär för varje dag som går. Hur lyckades jag hitta denna fantastiska människa som?! Det finns en mening med allt, så enkelt är det. Och jag älskar verkligen vilken sorts mening det nu än är, för jag är så lycklig med honom. Han är det bästa. så är det bara!

Sedan så vill jag bara ge världens största gratulationer till en av mina allra bästa vänner, Anna! Självklart till hennes Johannes också då han också är en bidragande orsak i det hela. Jag är så fruktansvärt glad för er skull så du kan aldrig ana. Du kommer bli världens grymmaste mamma och blir det en tjej så har jag första tjing på att lära henne att sminka sig! På riktigt, all lycka i världen till er. Du är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar