torsdag 5 april 2012

Lost

Jag har världens finaste föräldrar, det kan jag lova er alla. Dom har varit här i lägenheten och hjälpt mig hela dagen med städning, uppsättning av saker, tvättning osv. Lägenheten såg ut som kaos. Typ som jag. Fast så har det ofta varit faktiskt. Om lägenheten varit kaos så har även jag varit det. Det kanske blir så. Men nu är den fin. Har nog aldrig varit såhär fin faktiskt. Allt är på plats nu och det blev riktigt bra. Men hur som helst, tillbaks till mina föräldrar. Fick världens bästa påskägg av dom! Kommer äntligen kunna gå och klippa och färga tillbaka håret i en fin färg så jag slipper vara rödhårig, det klär mig definitivt inte. Men det blir fint att få gå dit. Tack!

Och tillbaks till kaoset då. Tyvärr kan jag inte skriva om det. Eller jo, det kan jag ju. Jag kan skriva OM det, men jag kan inte skriva om DET. Förstår ni tänket? Det suger iaf. och jag trodde inte något kunde suga mer än vad det redan har gjort en gång. jag tyckte att det räckte, men icke. det skulle tydligen bli 10 gånger värre än det också, naturligtvis. Jag skäms nått så fruktansvärt för att det har blivit såhär. Igen. Jag känner mig lurad och som en stor jäkla idiot. Jag känner mig fruktansvärt ledsen för det känns som att jag nu förstört alla fantastiska resplaner som fanns. Dom är borta. Och framtiden då? Hur fasen löser man den? Det känns som att magen knyter ihop sig till en ihoptrasslad handsfree. Ni vet ju hur dom blir efter att man haft dom i fickan, omöjliga att få upp nästan. Så känns magen när jag tänker på hur det ska bli framöver. Fast här kommer mina fantastiska föräldrar in i bilden ännu en gång. Dom är fantastiska, det är dom. Och jag vet att dom hjälper mig, och jag vet att det kommer lösa sig. Det vet jag faktiskt, det har jag tilltro till. Men det tar ju ändå inte bort känslorna. Jag mår dåligt ändå. Så är det. Och den där jävla idioten som hela tiden ska pröva min styrka och testa min moral kan ju ta och köra upp något stort jävligt långt in. Det tycker jag definitivt.

På lördag blir det förhoppningsvis trevligt iaf. Då blir det middag och tävlingskväll hemma hos moster. Det behövs. Kommer säkerligen bli en mkt bra kväll. Jag ska vinna, bara så ni vet.


Vart är M när jag behöver honom ?!





lost in this world
I even get lost in this song
and when the lights go down
that is where I'll be found

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar