måndag 21 maj 2012

Brand new day

Det blev en lite mindre kris där efter förra inlägget, men precis som jag skrev också så löser sig allting i slutändan. På ett eller annat sätt. Det gäller bara att man låter saker ta sin tid, att man inte försöker påskynda något utan att man tillåter sig själv att känna det man faktiskt känner och sedan försöker redan ut vad som hände. Jag har iaf världens mest fantastiska pojkvän och även om vi båda har saker att jobba på så kommer vi lösa det tillsammans. För det är han och jag nu.

Tips från coachen:
Det lönar sig att faktiskt ta ett steg tillbaka ibland och be om förlåt.
Även om det ibland kan kännas som det absolut omöjligaste någonsin, så går det bara man vill. Det svåra är dock när man själv känner sig sårad och vill att den andra ska göra samma sak, men det går. Och det gick. Och om jag får säga det själv så är jag faktiskt riktigt stolt över mig själv att jag gjorde det också, för ni som känner mig vet att jag inte är särskilt duktig på att faktiskt backa ibland. Det är verkligen en av mina svagaste sidor och därav att jag faktiskt känner mig stolt. Resultatet av det hela blev fantastiskt. Min älskling tog med mig ut på middag och behandlade mig verkligen som en riktigt prinsessa. Det var en magisk kväll och jag kände verkligen hur älskad jag faktiskt är, det gäller bara för mig att få in det i mitt huvud i alla lägen. Inte bara i vissa. Men det kommer, var så säkra!

Lördagen bjöd verkligen på trevligheter! Jocke utklassade mig och Micke i bowling och gladast var nog räven. Jocke har verkligen hittat sig en ny idol och det är jag så otroligt glad över. Efter det så väntade en fantastisk middag ute på altanen, lite spel och sedan filmmys. Den här veckan har utan tvekan varit toppen!

Imorgon kommer äntligen mor och far hem vilket känns riktigt bra. Saknar alltid dom så fort dom åker! En överraskning väntar tydligen också så den ser vi framemot! Senare i veckan väntar mycket skolarbete, lite annat pyssel och jobb. Tråkigt bara när man måste jobba så många helger, men det är sånt man får ta och istället försöka ha lite helg mitt i veckan.


Nu säger jag godnatt iaf och önskar alla en fantastisk kommande vecka!



innan mörkret faller
ska jag lämna några varma rader
ska jag vara din starka vän
ska jag visa upp några bättre sidor
och lova dig nånting igen

1 kommentar:

  1. "Föröka ha lite helg mitt i veckan" <3
    Ring mig nån dag. puzzhej -E

    SvaraRadera